P.S

För att fortsätta i de banorna jag var inne på igår vill jag bara säga att en till sak som stör mig, som jag vet att jag ibland gör själv (men då gör det såklart inget eller hur?) Det är när folk smäller i dörrar. Jag gör det särskilt på bilar, men det är främst för att jag inte vet hur hårt man måste smälla igen dom. Blir antingen för hårt, eller för löst. Inget mellanting liksom.

Men våra grannar är beyond detta. Smäller så hårt att man tror att huset ska falla isär. Varje gång. Slår aldrig fel. Men sen bråkar de ju också heeeela tiden. Kanske därför.

Nån som känner igen sig?

Kommentarer
Postat av: STYLE CRUSH

sv: HAHA men så läskigt! då är vi två minsann ;)

2011-02-03 @ 20:30:22
URL: http://malinronnquist.se
Postat av: Pauline

Vad besviken jag blir när jag kikar in här varje dag och det är tomt!!

2011-03-01 @ 10:51:53
URL: http://pauline.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0