sdoihvjnsoökj

Har verkligen inget att skriva just nu känns det som. Så detta inlägg får tillägnas åt mina kvinnliga läsare! Ibland vet ni, då stör man sig verkligen på allt. ALLT! Som igår, då vi skulle boka flyg till Stockholm. Hade precis knappat in kortnumret för att betala flygresan sen lägger internet ner. Samtidigt bokar Erik sin resa så smidigt brevid mig, på sin dator. Klart och betart för hans del. INTE min. Försöker igen, utan resultat, ser bara den där jävla symbolen som laddar, laddar, laddar.... Ni vet när man försöker med allt? Starta om datorn, slå av och på den igen, kollar nätverksdiagnos...utan resultat. Hallå PMS!? Hela historien slutar iaf med att man bli hyperförbannad och smäller igen sin fina macbook så hårt att det lossnar bitar från den. En sån Linn vill ni inte träffa. Stackars Erik....

Kommentarer
Postat av: Erik

Jag är van.

2011-02-12 @ 11:06:47
URL: http://erihas.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0