Ledig

Hola!

Skönt med en ledig dag idag. Ska passa på att göra massa saker som man inte hinner med i vanliga fall. Igår var jag och Erik så himla duktiga att rensa förrådet samt organisera så allt som ska på loppis står främst, då det bara är att lyfta ut direkt. Nice! Idag hade jag tänkt att t. ex rensa verktygslådan, hallå hur kul är inte det liksom!? Haha. Vill verkligen sätta upp den nya stringhyllan, men då måste man se till att det finns rätta skruvar till att sätta upp hyllan även. Hur störande är det inte när man väl tar tjuren vid hornen för att sedan inse att man saknar något för att fullfölja det man håller på med? Har nämligen varit med om det X antar gånger.

Så...bara att sätta igång då!


Bjuder på den snyggaste bilden jag har i mitt arkiv...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0